2011-03-09

Nu är det onsdag och idag har jag inte mycket för mig. En nyhet är att jag fått jobb , kommer jobb på Mcdonalds inne på ica maxi. Skäns så jävla härligt och äntligen ha ett jäva jobb. Nu är det upp till mig att bevisa för dem att jag verkligen kan detta och att detta verkligen är något jag vill. Det känns jävligt bra i alla fall då jag var på intervjun i måndags och fick jobbet tisdag morgon känns jäkligt bra . då måste dem ha tyckt om mig. att jag gjort ett bra intryck.

Många tycker att Arbetsintervjuer är jätte jobbiga och att man är jätte nervösa. Jag ser det på detta sättet, Var dig själv och tro på dig själv. Annars kommer du aldrig få jobbet. Kommer du till en intervju och är orolig för vad duska säga så innan du går in så ta några djupa andetag och andas ut. Tro mig efter att du gjort det så kommer de kännas mycket bättre och du kommer känna dig mycket lugnare. Prata alltid lugnt och ärligt , tänk aldrig för mycket på vad du ska säga utan säg bara det första du kommer på.

Jag har inte särskilt mycket erfaranehet men tack vare att jag är mig själv och visar det så har jag lätt till att komma på intervju. där efter tycker jag att det är mer upp till dem än mig eftersom jag är den jag är gillar dem mig inte efter det och ger jobbet till någon annan så vet jag att det är för att jag inte passar till just de jobbet.

Men ialla fall jag börjar den 16 och jag längtar verkligen med att få komma igång. Ska bli så kul och spännande.

Jag är så glad över detta jobbet för nu kan jag äntligen bli av med socialen!


längtar på till pa fredag det ska bli så kul då är det Black & White WIIIIE !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback