idag är det söndags...ångest...

Hehe gillar verkligen inte söndagar men vad ska man göra i fredags var det party party , fan vad kul vi hade , Först drog vi till nea och sen drogvi till 360 då det var black&white Tyvärr var det inge roligt där så vi drog till viper istället där vi dansade gärnet , faaan vad kul vi hade, var länge sen vi hade så kul !
Igår var det lugn hemma kväll kollade på melodifestivalen och bara myste. Hade hoppas på att jag skulle få jobba imorgon men så är ej fallet. Så har mina möten som valigt imorgon.
Så här ser min dag ut under veckan
Måndag: Möte 10:00-11:00 , Möte 14:000-15:00, Möte 15:20-16:20 sen efter det ska jag till jobbet och få kläder och Schema.
Tisdag: Jobb? eller tvätt och städ dag
Onsdag: Jobb
Torsdag vet jag inte än
Fredag ingen aning , men min älskling fyller 22 så det blir party party på kvällen !
Hejsvejs// Petra sabina Jansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback