this is me

Jag tycker att jag är en social tjej som alltid säger vad jag tycker och tänker. Jag står för vem jag är och hur jag agerar. Gör jag fel så ser jag till och fixa mina misstag. Jag har lyckats såra människor men gör allt jag kan för att rätta till dem. jag är en stark tjej som lever i nuet. Som tar en dag i taget.

Jag lever för mina närmaste och för målen jag satt upp för att lyckas. Jag tror inte på gud eller liknande ting. utan jag tror bara på att allt händer av en mening.  Kärlek vid första ögonkastet är något jag tror på starkt och jag vet att jag träffat mannen i mitt liv , mitt livs kärlek. Jag är den jag är , du behöver inte älska mig för det. Tro hopp och kärlek eller i mitt fall love , hope faith är något som är den förklaring på mitt liv. berättat om det tidigare men kan ge en liten förklaring nu med.

Love: den kärlek som jag har till mina vänner och min fästman är något som jag lever på och skulle aldrig klara mig utan dem.
Hope: Jag lever på hoppet om att allt löser sig till det bättre och det har jag även fått va med om
Faith: Jag måste ha tro till allt jag gör och tro till att allt löser sig.

även en tatuering som jag kommer ha på kroppen.

// Petra sabina Jansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback