2011-05-17

Hejsan allla glada , nu är det tisdag och jag har varit lång ledig eller iallafall från söndag-tisdag detta är i allafall lång ledigt för mig. Jag jobbar och sliter som ett djur men jag tjänar extremt mycket på det både med pengar och eftersom jag bara är provanstäld. Jag får alltid bra och rolig kretik från dem andra på jobbet vilket får mig att kämpa på. Nu har jag även avslutat det mesta på oden då jag inte har tiden till att vara där. eftersom jobbet kommer först.
Jag har endast en sak kvar vilket jag kommer att ha kvar till i september iallafall.  Allt annat rullar på jag och älskling har det extremt bra , älskar verkligen honom över allt annat . håller tummarna på att han får jobb snart så vi kan hitta en lägenhet tillsammans.

Att få tillbaka minnerna med min mamma är något jag kämpar med varje dag och det går bättre och bättre för varje dag som går. och får mycket hjällp runt om kring mig . Så nu känner jag att allt bara rullar på och jag är lycklig. jag känner att hårifrån kan det inte bli mer än bättre.

tack för mig !
Johanna » 2011-06-13 | 10:23:46
URL: http://johannabarba.blogg.se/

Super fin blogg ! :)

johanna » 2011-07-05 | 17:37:20
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en valfri klocka! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback