2011-02-24

Hej alla läsare! Nu var det ett bra tag sen jag skrev något. Har inte haft tiden eller lusten till att skriva något men idag blir det ändrii som inte riktigt vet vem jag är så kommer ni få lära känna mig under tiden ni läser min blogg. Jag är 21åring som är arbetlös men som kämpar vidare genom livet även fast hamnar i djupet om och om igen. Jag är en sådan person som varit med om mycket , fick börja ta hand om mig själv och försörja mig själv i ung ålder men jag har klarat mig tack vara att jag är envis.

Har man bestät sig att lyckas med något så gör man det på ett eller annat sätt. Man kaske får gå igenom hårda tider men tänk så här det är målet man är ute efter spelar ingen roll vilka mot gångar man har.

Jag har försökt få ett arbete i ca 3 års tid men inte lyckats. Men ger inte upp utan gör allt för att jag ska få det jag vill ha. Det jag gör är att jag sker hjälp från varje håll jag kan få , går olika kurser för att få mer erfarenhet, söker jobb varje dag, går på något som heter oden där ma får hjälp med olika saker , praktiserar. Går på möten. Ja och en sak ska ni veta det är inte det lätaste men vill man nå ett mål så Do whatever it takes!

Det jag håller på med just nu är att jag söker praktik plats inom Sälj Branschen (livsmedel , butik osv) Ska till en VI matbutik i morgon och se om dem kan ta emot mig som praktik , på tisdag ska jag träffa min konsult på oden och handläggare på arbetsförmedlingen och lämna CV, meritförteckning och en förklaring om varför just jag vill börja en utbildning. Utbildningen är inom Sälj, där man får lära sig allt som har med butiker att göra. denna utbildning är på 12 veckor och börjar i mars i så fall. HÅLL tummarna för mig !

Är det något ni vill fråga om eller vill veta om mig så tvecka inte att fråga !

// Petra sabina Jansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback