2011-01-02

Hej på er alla! och gott nytt år!
Jag tänkte bara skriva lite  eftersom det var ett tag sen nu. Nu är det 2011 kan ni förstå det?! helt otroligt att tiden har gått så snabbt. Just nu sitter jag och väntar på att två filmer ska bli klara som jag och älsklingen ska se på innan vi sover.
Julafton var en underbar kväll fick massor med fina grejer. Som bla , klocka, massor med smycken , Pengar till resan kläder och en massa annat. fick fira julafton med mina favoriter vilket var jätte mysigt. Nyår spenderade jag med nästan alla mina underbara människor tyvärr saknades det några vilket varmindre roligt men vi hade otroligt kul i alla fall förutom hur det slutade hahah . Hamnade i en snödriva på vägen hem inte roligt alls kan man säga. Men men det slutade lyckat i alla fall.
Nu är det 2011 och jag har mycket att se fram emot dem senaste veckorna . Först är det älsklingen och min 1års dag vilket är den 13/1 längtar som faaan ! sen den 20/1 så åker jag, linn,älskling och pia till Egypten läääängtar som fan!
de var allt från mig hare bra hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback