2211-01-12

HJÄLP vad tiden går snabbt. Imorgon firar jag och älsklingen 1 år tsm det är helt sjukt men så underbart ! idag ska man iväg och träffa en person som man inte träffat på jätte länge som även älsklingen ska få träffa man är ju lite nervös över det. vad hon ska tycka om honom, men det kommer säkert gå underbart bra.
ska iallafall bli så kul och träffa henne har verkligen saknat henne så himla mycket.

Imorgon så firar jag och fästmannen 1 år tsm , det vi ska göra imorgon är att vi ska först till hans syster Emmas jobb och gå på spa sen ska vi ut och äta på ett ställe italiensk ställe kommer bli så otroligt mysigt. även imorgon så börjar jag en 3 dagars kassa kurs för att få lite utbildning. den startar kl 09:00 imorgon och håller på tills på måndag då jag får intyg om jag ser till att fixa detta nu. sen resterande vecka så är det massor med möten och tvätt tider och sådant som måste fixas eftersom torsdagen den 20 januari alltså om 8 dagar så åker vi och är borta i 2 veckor vi ska till Egypten. underbart säger jag bara.

nu är det ju ett nytt år och hoppas att det blir många förändringar detta år. Förändringar som har med mig själv att göra. Som att jag vill fixa ett jobb och gör allt för att skaffa ett jobb.  jag vill bli av med socialen och känna att jag själv är den som får in pengar. men nu måste jag faktiskt iväg. men hare så bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback